heii

heej i dag har jjag först  sovit över m kristin.<3 och sedan så gick vi ut och spelade boull (stavning). men då skulle nåra gubbar spela där så vi fick gå. men sedan gick vi in och hon målade på sin keps och jag tvättade mina skor. :P
sedan kom felicia<3 hit och hjälpte mig m bloggen. några minuter senare kom  özdenn hit<3 senare gick vi till träningen och vi var tvungna att springa typ en hel hålplats uppåt på  två min det var as jobbigt! :)
efter gick jag och felicia och köpte glass, varsin ben o jerry.
sen gick jag och kicki ut och cyklade och tog egopix det var as kul här kommer några pix. :) <3
haha cp
fun
super sweet
ohh
sweet
kiss
love
hettisch
hot ;)
de två sista bilderna är från igår!detta är lite bilder och några texter till bilderna
kissssssssssssss hannaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0