BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE !

TJOHOOOOO!! :D fattar ni hur glad jag är !?!?!? först vann vi matchen med 5-2 :D emma gjorde 2 mål jag gjorde ett mål och julle gjorde 2 mål och sen hade vi kicki i mål !! :D  sen stack jag och kicki ner på stan och köpte lite tills i morgon och sen stack vi till RixFM festivalen <3 där sjöng..ULRIK, love generation, nicke borg, erik hassle, Erik segerstedt, mattias andreasson, DANNY SAUCEDO!!,Chris medina, andreas johnsson och en till jag inte kommer ihåg.. men jaag fick Dannys Autograf! <3
hihi och sen fick jag EN PUSS PÅ KINDEN OCH EN KRAM AV HONOM!!!!!!! :D HIHIHIHIHI jag är gaaalen! <3
och här får ni en till bild.. fast så såg jag ut när vi vunnit matchen
tjohoo .. jag fick nr 13!!:D
puss

Kommentarer
Postat av: carina

heej jätte fiin blogg du har kolla gärna in min blogg <3

2011-08-22 @ 19:50:15
URL: http://carinaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0