:(

sorry var lite upptagen i går så jag hann inte blogga :/
men jag, alma och tua hade skit kul !
först var vi på stan och fikade på FRANSKA BAGERIET.. råkade säga fel till er igår :/ lite senare shoppade vi lite (bilder kommer) .. se åkte vi till mig och efter det till liseberg. Vi åkte inte mycket fö det var typ "lite" kö men vi vann 2:a pris på daim. sen vid 7 stack vi till min gård och hade kul.... typ åtta skulle vi äta så då gick vi in och fixade 80-tals stil hahaha.....
på kvällen sen så tittade vi på knight and day ! den kan jag starkt rekommendera ! MISSADE BB DÄREMOT! :(
efter knight and day blev det lite data och sen twilight men jag sov typ halva filmen haha..
nu idag så åkte vi till stan, provade kläder och köpte hamburgare hahahahah typ 6 stycken .. 4 cheesurgare, 1 CBO och en big mac. och nu för en timmesen så åkte dem hem ... SKIT KUL HELG HITILS!! blir säkert (helt klart) kul i morgon med emma också ! :D vad har ni gjort i helgen ? :)
puss haj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0