lite uselt..

idag hade vi som sagt skoola och aa det var väl inte sådär sjukt kul som det skulle kunna ha varit för jag sov typ 2-3 timmar i natt på grund av åskan :/ men men sen stack jag och emma till frissan så vänta jag på henne där i typ 2½ timme sen stack vi till mig och hämta cyklar .. så cyklade vi till emma och sedan gick vi ut och sprang .. det var ågra som spelade fotboll också och så,... asså jag typ blev helt galen och ville bara springa in och spela för jag blev så sugen på det.. hahah men men är man fotbolls älskare i mitten av hjärtat så e man!.. puss
en gammal bild på mig, alma och tua..... mina små älsklingar! <3

Kommentarer
Postat av: alma

Fint <3333333333333 :**

2011-08-31 @ 21:53:24
Postat av: hanna

<3

2011-09-01 @ 16:33:13
URL: http://omhannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0