dag 1

om mig: jag är en tolvårig tjej som föddes 16 februari vid namnet hanna, som bor i centrala göteborg och har hållt på med fotboll ett tag, på dagarna går jag i skolan och "mobilar".. eller typ håller på meed mobilen .. och på kvällarna typ soover jag, sitter vid datan och kollar tv :D mina favorit program är typ idol 2011, 90210, glee, one tree hill m.m.
jag har inga syskon så jag är det enda kanske lite "bortskämda" barnet i familjen
jag har en kusin som snart är två år som är helt underbar min lillla ängel asså! helt underbar unge där!
på jul brukar jag fira med de närmsta i släkten och typ ha kul med julbord, fika och massa underbara paket! :D
det där var lite om mig och mina tankar.. kramiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0