dag 14,15,16....tolvan kommer... nån gång.!

hehe dålig uppdatering!? haha skyller på för mycket att göra<3
nej men ni ska få några dagar nu<3
börja med
Dag 14: Det finns flera personer jag littar på men ALMA,TUA,MAJA,JULIA,GITA ni är underbara människor som jag verkligen litar på !<3 det finns fler också jag litar på
Dag 15: i min väska en vanlig dag finns.. Örhängen, Mascara, Kajal, Läppsyl (stavning), nycklar, block, penna och ibland pengar .. min väska är väl olika packad varje dag men detta har jag nästan alltid med mig  :D
Dag 16: Något jag saknar är en kille som jobbar på liseberg som är den roligaste där.. höhö.. nej men det är tråkigt att vara där utan att snacka med honom.. ssen saknar jag en hel del underbara minnen med min älskade Triton, han var min morbrors hund som dog förra året och jag saknar honom såå! jag har minst 3 bilder på honom i mitt rum på väggarna eller i nån hylla :D  Ytterligare en sak jag saknar är min underbara vän *PIIP* (ni får ej veta) vi var så tajta och var bv men sen bara slutade vi ses -.- jag saknar henne så! sen finns det minst 326781765013 saker till jag saknar men detta var det första jag kom på <3
'
'
jag lovar jag ska bli bättre på att uppdattera er puss bloggar mer senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0