Eric Saade<33

nu har jag kommit hem efter att ha varit ute sen 9 i moorse-.- haha men jag stack ut och väntade på vagnen ner till nordstan för att möta upp felicia. men så märkte jag att det började 14 och inte 12 så vi skulle mötas 10 ist så jag väntade på hållplatsen i en 30 min typ... så kom jag på att jag kunde åka ner till mamma en liten stund så väntade jag där och ah..  så kom jag och felicia in i nordstan 10 och ställde oss i kö till signeringen klockan 15 typ.. sedan började han sjunga och vi SKREK som galningar haha..så är hes nu .. men sen så kom han och skulle hälsa på alla och jag bara kasta mig fram så jag hade honom inom räckhåll.. så tog han ögonkontakt med mig ooch tog min hand :D
sedan sjöng han igen och aa så började signeringen och jag glömde min singel uppe på sen så jag fick gå upp igen och hämta den :D och då frågade jag ocm han hade kvar den och han bah " ja men klart jag la den här sötis/snygging" jag bah TACCKK!! så tog jag hans hand..sen gick vi till kön igen och ställde oss när vi hade köpt affischer.. och han typ kände igen oss och jag fick en GRYM bild på honom!
så gick jag vi upp en fjärde gång igen haha men de bah ( vakterna) "ni har redan fått autograf" så gick vi ner.. direkt sprang vi runt igen och jag gav honom en klubba och han bah tack söta så frågade vi var han hade köpt sina handskar och så fick vi veta.. så nu är jag överlycklig som en gris! så han gjorde min dag!
puss kommer nog lite klipp<3
han kollade mig i ögonen där! så grym bild jag fick där!
bilen som var med i musikvideon i hotter than fire :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0