shopping

hej nu blir det lite kotfattat här men jag var med mammi och pappi på frölundatorg och köpte de sista julklapparna så gick vi in på stadium sen och jag fick min älskade svarta EVEREST :DD
sen åkte vi hem och pyntade granen :D
idag innan det så var jag med underbaraste SOFIE på bio :D vi har kännt varandra sen jag var nästan nyfödd och har efter det gått i samma simmskola och gymnastik .. efter att jag slutade i gymnastiken för 2 årsen så har vi inte träffats men i dag så hade vi bestämt att vi skulle ses .. så vi stack på bio och kollade på Tintin.. en rolig och bra film som jag kan rekomendera :)
puss nu ska jag fortsätta kolla sagan om de två tornen<33 (som är min absoluta FAVORIT film)<3
jag har seriöst sett den minst 2539487 gånger<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0