skoolaa

hej hej nu sitter jag typ vid datan i mina julkläder eller det jag ska ha på juuul hahah jättejuligt
haha läängtar ihjäl till julafton ,, har inte köpt gran än, har ni? vill ha mer julstämning !!!!! seriöst tycker ni att det är någe vidare julstämning med 7 grader varmt, INGEN snö, det börjar bli ljusare och all sånt. jag har inte ens julstädat och julpyntat vilket jag kanske borde göra snart.. hehe
btw idag har jag varit i skolan typ haft tråååkigt och sånskit, men vi fick godis för att vi lussade efter skoltid, historia är det seriöst tråkigaste ämnet jag vet! jag fattar inte vad är det roliga med det.. man bara läser om tråkigt folk som har dött för några hundra år sedan.. varför behöver man då kunna sånt!?!?!?
aja bloggar mer sen ska hjälpa mammi med tvätten puss
lite jule fix

Kommentarer
Postat av: Anonym

Målat eller nopprat ögonbrynen eller har du sådan färg ?

Fin blogg förresten!!

2011-12-20 @ 11:25:48
Postat av: hannaa

målat :D

tack så mycket . har du någon blogg?

2011-12-23 @ 16:02:11
URL: http://omhannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0