trött

haha helt ofixad menmen idag har jag jue somsagt bara varit hemma hela dagen och då är det ju ingen vits med att man byter om och fixar sig så jag har gått runt i pjamas hela dagen xD
nu snart så ska vi käka middag tror det blir typ kyckling med currysås och bananer i ugn tillsammans med ris.. mumms! :D
imorgon är det måndag igen vilket innebär skola och TRÄSJÖJD-.- orkar inte.. men jag får väl ägna tiden till att dissa läraren och snacka!!... men egentligen behöver jag ha fixat lite julklappar för jag känner mig sådär lagom pank haha :P
någon som vet vad man kan köpa till typ mamma, pappa, mormor och morfar ? jag kommer seriöst inte på någonting -.- men vi hörs puss
och snälla kommentera vad man kan köpa:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp tillsammans med dina föräldrar till mormor och morfar, så blir det lite enklare :)

2011-12-04 @ 20:45:16
Postat av: hannoover

ja, men till mamma och pappa då? :D tack förresten ;)

2011-12-04 @ 22:13:01
URL: http://omhannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0