sorry

hej bloggen jag har inte tänkt på att blogga jag har lixom bara glömt och jag ber om ursäkt för det men i onsdags hade i sommarfest på skolan och jag skrek som fan det var ett träd med larver (spöklarver) och jag stod under det och en i min klass hon bah "hanna du står under det trädet" och då såg jag en larv som hängde ner framför mig och jag bah skrek och skrek och skre jag blev så jävla rädd! :P
I torsdags var vi lediga och jag var typ hema hela dagen för ingen kunde göra något men se var det träning och det var jättekul för jag har inte varit på träning på länge  för jag har varit sjuk så nu var det jättekul
I går (fredags) så ringde jag jättemånga men ingen kunde eller så svarade dem inte. men sen ringde emma upp och hon var i delsjön så jag åkte dit och så badade vi och sen åkte vi hem och så sov jag hos henne och vi tittade på big brother och se när det var slut så tittade vi på walander men vid tolv gick vi och la oss för vi hade träning 10.30 i dag så aa...
men vi vaknade tjugo i tio i morse så vi hade lite bråttom sen
nu efter trääningen har jag bara varit hemma och letat efter nån att vara med :/
'
'
nu sitter jag här och messar med underbaraste alma (min mototbänk eller giffelsallad) <3 puss älskar dig <3
'
''
'
'
krammisss:D

Kommentarer
Postat av: alma

Mototsallad hahha <3 ja grymt samtalsämne också <3

Älskar digg bebsii <3

2011-06-04 @ 23:35:54
URL: http://almabellman.devote.se
Postat av: hanna

salladsgurka!

haha aa bästa samtalsämnet ever! :D

älskar digg <3 :D

2011-06-06 @ 10:36:49
URL: http://omhannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0