träning

helloo
i dag har jag varit i skolan haft geografi power point :P , fotboll/ annat  hehe , bamba, engelska och hemkunskap
på hemkunskapen fick vi göra rulltårta och jag var m julia. våran blev lite mobbad.
efter skolan hängde jag m josef och emma vi satt på chalmers och kittlade emma <3
när klockan var 10 i gick vi till träningen så blev vi sena och jag slog vad m josef så nu ska jag få 10 spänn av han
haha
just i dag så var det målvakts träning för de som ville och det var 10 stycken haha emma och jag flummade som galningar så jag tror att vi kanske var "lite" jobbiga :P
'
'
'
herrå
'
'
'
'
Ps. älskar dig http://emmanicolinajohansson.blogg.se/ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0