stan

idag har jag och alma varit på stan lite och shoppat :D vi typ gick in på massa affärer och bara chilla utan pengar typ (för första gången) haha men då löser man det med mammii.. vi mötte upp henne så fick jag pengar till en typ öronvärmare eller vad man nu vill kalla det iaf en från bikbok! :D
sen stack vi till accent och kollade på väskor och jag blev seriöst dökär i en !! men den var nog lite FÖR stor..
men jag ringde mammii och sa att hon kunde köpa en mössa som är svart med pälsboll på så när jag kom hem så låg den i en påse i köket :D
älskar dig mammii!!!!
imorgon har jag och ella nog lite planer för sköjj things hihi <3
hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öronvärmaren va från monki ..<3

2011-11-03 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0