..

nu sitter jag här vid datan ..har precis käkat lite pasta och ska snart sticka och träna.. men igår försökte jag göra ett inlägg men det funka inte så aa men igår kväll vid typ 8-9 gick jag ut och skjöt lite boll-skott på en vägg,, all min ilska bara svävar inom mig och jag vill bara skrika.........................
jag längtar ihjäl mig till lovet .. på lördag ska jag vara med kicki,, på söndag ska jag vara med johanna och sova där tills på måndag,, på måndag ska jag ta bussen från johanna till tågstationen och möta alma, maja, tua och kanske julle där och därifrån ska vi tillsammans åka ut till maja :D och sen ska vi sova där tills på tisdag... hhaha mycket att hinna med, haha så jag får väl packa för två dagar innan jag sticker till johanna ;) men det kommer bli sjukt kul för jag har inte träfft johanna sen i februari typ :/
men som sagt jag längtar ihjäl!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0