a NOLIFER is writing about LOVE to her sister

hej jag har inget att göra så här kommer ett inlägg till min älskade alma för hon ville ha ett!
när en vän försvinner
finns det inte mycket kvar
men det är du som alltid
får mig att stå kvar på marken
för du är speciell du har
mitt hjärta i din hand
jag påminns alltid,
hur mycket du betyder
jag skulle aldrig kunna glömma dig,
även om du sa att du
tänkte lämna mig ensam
så skulle jag aldrig sluta älska dig
för du har satt dig så hårt i mitt hjärta
att du aldrig kommer kunna suddas ut
våra minnen betyder guldvärt som
tiden då vi var avensjuka på
varandra för att vi tyckte hon var
coolare än mig,
du ska veta att du betyder
min underbara syster jag älskar just dig!! <3
puss alma
bebe never forget that I will always love you! <3

Kommentarer
Postat av: nolifer 2

Nolifer 2 här, skriver tillbax till sin älskade syster !

I WILL ALWAYS LOVE U ! <3 puss bayby <3 längtar tills vi ses imorn !

2011-10-11 @ 22:20:25
Postat av: nolifer 2

Nolifer 2 här, skriver tillbax till sin älskade syster !

I WILL ALWAYS LOVE U ! <3 puss bayby <3 längtar tills vi ses imorn !

2011-10-11 @ 22:21:24
Postat av: Hannaa

Aw längtar också! <3

2011-10-11 @ 22:34:02
URL: http://omhannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0