pappii<3

i dag var jag i skolan och typ chillade som vanligt fas vi hade engelska glosor och prov på nån typ elektricitets sak.. det gick väl ganska bra men a.. sen stack jag och alma ner på stan och shppade lite sen mötte vi maja och katarina,, fick problem ,, löste problem ,, fick ännumer problem och löste problem.. men nu har vi problem igen haha .. sen stack vi hem så ringde jag pappi och frågade om jag kunde komma till hans jobb så stack jag dit så gick vi till stan och shoppade lite.. där fick jag typ en stickad tröja från gina, en stickad tröja från missäy och en tjocktröja från missäy <3
grymt jue!! <3 sen köpte jag en döskallering också <3
'
'
det kommer nog inte bli så mycket blggande på några dagar för jag har inte tillgång till data men det kommer kanske bli fler sen .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0