lite frågor igen.. :)

1. vad heter du? Hanna Sofia 
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? alexandra, sandra eller cassandra men gillar mitt namn som det är!
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? vet inte
4. vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. vilken årgång är du? 99:a
6. vart bor du? På jooorden
7. bott utomlands? Nepp
8. flyttat antal gånger? 1 gång
9. vart skulle du vilja bo? i en mysig lägenhet i skåne.. verkar vara ett mysigt ställe.. 
10. vilken skolklass? 6:an
11. vad vill du bli när du blir äldre? Fotbollsproffs såklart.. men annars vat jag inte.. orka bry sig nu
'
UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 167 cm
2. hur mycket väger du? ca 47 kg
3. hårfärg och frisyr? brunt, halvlångt, ganska rakt & uppklippt
4. ögonfärg? grågrönblå
5. mest nöjd med? mina ögon..
6. minst nöjd med? mina tänder..
7. skostorlek? 39
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen 

FAVORITER
1. filmer? Jag saknar dig
2. låtar? Turn the tide, du var så mkt,, m.m
3. årstider? vår
4. mat/dryck? oxfilé och entrecôte
5. djur? inget..eller typ två hundar.. min systers
6. färg? militärgrön, vit och rosa
7. parfym Britney spears fantasy midnight
8. tv-program? 90210 och big brother
9. ämne i skolan? ehh. inget men om jag måste. livskunskap och idrott.. fast jag gillar att dissa träslöjdläraren så lite träslöjd också
10. sysselsättning? livets hårda skola, Shoppar, vänner och FOTBOLL
1. vad använder du just nu för jacka? olika
2. vad använder du just nu för skor? rosa converse
3. favoritfärg på kläder? ljusrosa, svart, grått, militäärgrön
4. favoritmaterial på kläder? Bomull
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? snygga
6. favoritaffärer? Gina tricot, bikbok, monki 
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? vet inte ..mamma betalar
8. favoritmärke? D&G
9. vad har du för byxstorlek? 25-26
10. vad har du för tröjstorlek? 34-36 

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? ganska stort 
2. vilken färg på tapeterna? rosa
3. vilka färger går rummet i i övrigt? ehh mycket typ alla.. nej men många
4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng och spegel
5. vad vill du ändra där inne? nästan allt 
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) dator? nej
d) stereo? ja
e) telefon? janej (mobil)
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en typ skola och massa hus
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, byter kläder
9. vem förutom du brukar sova i din säng? mina kuddar
10. favoritpryl i rummet? boken "jag saknar dig", min mobil, och aa lite mer
1. vad heter din morfar? gissa?
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? inget
b) skolväska just nu? en bok, penna, mobilladdare, mp3, örhängen, mobil,autografblock, tuggumi, headset,mascara 
c) handväska eller liknande just nu? en bok, penna, mobilladdare, mp3, örhängen, mobil,autografblock, tuggumi, headset,mascara, 
3. vad är du beroende av? mina vänner, jag saknar dig
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? lypsyl
6. vad tror du på? ?
7. vad köpte du senast? baguett
6. har du nåt husdjur? nja min syster har två hundar
9. vad bor du i? lägenhet
'
'
hehe hade typ lite tråkigt.. <3

GREJER 
plånbok: svart blå
tandborste: turkos
smycken: halvt hjärta (vänskapshalsband) örhängen med pärla, och blå rosa armband från turkiet
solglasögon: ett par från monki
underkläder: spets & bomull
nagellack: genomskinligt och rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0