matte -.-

hej nu har jag typ vaknat lite.. sitter och lyssnar på "love me" med justin bieber,, och måste göra matte som jag inte blev färdig med i veckan för jag var sjuk... det suger! men inga dåliga miner än.. förutom tänkandet på provet på fredag men jag får väl sluta tänka på det,, det är lixom ingenting egentligen men slut tjötat om det.. jag fick precis en tanke på att jag måste få åka till ikea och köpa lite nya möbler till mitt rum,, men inte längre för då måste jag städa och rensa hyllorna. så jag får väl hitta nån att vara med under dagen  ..gör ni nåt speciellt i dag? jag ska iaf.. jagvet!.. åka till frölundatorg utan pengar -.- :D heheh jag kanske får med mamma och pappa till ikea dåhrå :D
puss<3
haha en bild från när jag, alma och maja hade 80- tals kul.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0