hämhöm

inte bloggat men har inte heller orkat,, men i onsdags fick vi sluta 2 timmar tidigare och sen i fredags fick vi sluta 1 timme och 15 min tidigare ,, för de nationella,, tur det igår för jag hade glömt göra spanskan-.- och jag vet inte ens vad vi har för läxa men men kbry liksom hah men ja

nu är jag  hemma från tua och träning,,, först sov jag hos tua så vakana jag hela natten typ , för att någon/några tog upp madrasserna hahahh så¨jag fick lägga mig nere vid fötterna, och då vände maja så hon också låg åt de hållet, så vakna tua och julle så alla utom jag och alma vakna 06.30,, alma vakna typ 8 och jag typ 5 -,-
men nu ska jag till ikea och köpa lite nya möbler till mitt rum..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0