den underbara gårdagen.. <33

igår var jag och felicia i frölunda och typ kollade moa, amanda f, robin och ANDRÈ från idol nivet <3
men iaf så typ var vi där vid tjugoöver 10 tackvare lite !%(&/(%)" KONTROLANTER på spårvagnen-.- men iaf så typ kom felicia och räddade mig efter ett tag :D
så typ stod vi i fröklunda och gjorde absolut ingenting i typ 1 timme. för när vi kom dit så gick vi direkt till åhlens för felicia skulle köpa idol-skivan :D
sen var ju andré gäst artisten så aa så typ tog vi kort och filmade alla och sånt kul ;D
undre robins framträdande så kom han och ställde sig mellan två högtalare och. ni får se en video ist haha..
men a sen typ fick vi autografer och sånt.. sen gick vi och köpte rosor till andré <3 så gick vi upp på scen en gång till och gav honom rosorna .. så började jag så gav jag honom rosen och frågade om kram<33 så fick jag de och så passade jag på att ge honom en puss^^ hihi. så blev han glad och titta mig i ögonen och gav mig sitt underbara hundvalpsmile <3333.. så gjorde felicia samma sak sen och vi typ dog sen hihiihhi. <333
'
'
feliicia ar också skrivit ""lite"" om det på sin blogg <33 ;D
(hans hundvalpsmile<333).. ni får bilder från igår när jag lagt över de till datan ... vet ite var sladden är så jag måste göra det på ett 3912746524000 krångligare sätt -.- menmen hihihiiihih såå snygg är han!<3
pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0