skolaa idag igen

då vare skola idag med.. började med att jag vaknade kvart i sju men gick upp kvart i åtta och märkte att jag var tvungen att skynda mig så jag kasta på mig kläderna och "sprang" till skolan-.- inte kul... Halkade typ 1§68459000 gåpngen menmen gick till klassrumet och hann precis innan läraren kom HUH.. så typ hade vi tråkig dag och slutade tre och sån skit... så efter så stack jag till stan med nawal och felicia så gick vi in på bö(r)gerking.. ( nawal hörde lite fel så det blev det nya namnet -.--- hah menblaa vad jag snackar mycket nu då haha .. men hoppas ni har hafte en bra dag i dag puss!!
så kan man ju också göra hahha.. supergullig bild från 5:an hah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0