TRÖTTT

hejhej har nyss kommit hem från stan .. var där med emma och vi typ chillade och frikade på espressohouse och lite sånt <3 .. har inte varit med henne på EVIGHETER seriöst!!!.. vi typ snackade alla minnen från i somras och sånt,, för det har vi många av,, om ni kollar alla inlägg från dess så ser ni nog att jag var med hhenne nästan varje dag !!! min bebis om du ser detta så hoppas jag att du vet att jag älskar dig!!<3 ;D..
nu typ är jag astrött efter första skoldagen och den var seeeg.. seriöst!!,  första lektionen var spanska!!!
men men här får ni en underbar bild på mig och emma från i somras när vi hade SJUKT KUL!!<3
haha emma säg inget!! bilderna är jättesöta!!! <3

Kommentarer
Postat av: emmaa

HAHAHA , jag älskar dig med!

2012-01-10 @ 19:12:06
URL: http://emmafilippaajohansson.blogg.se/
Postat av: hannaa

Haha possiposs<3

2012-01-10 @ 23:03:36
URL: http://omhannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0