Sommar!<33

längtar efter sommaren riktigt mycket nu, att ligga på stranden och sola, kanske läsa en bok.. eller nä!
hahah men att kunna gå runt i shorts och bara ha det bra, det är en av sakerna jag saknar mest med sommaren! att kunna gå runt lättklädd och inte frysa!!! sen så saknar jag att hänga på liseberg hela dagarna och bara ha kul, käka, spela, åka saker, springa runt och bara känna sig fri. det är det sommaren handlar om , ATT KÄNA SIG FRI! ,, helt klart NU VILL JAG HA SOMMAR!!!!
min förra sommar var helt underbar med en av mina älskade vänner, en sån sommar vill jag ha iår med! lika rolig och lika händelsefull! att leva varje dag som om det vore den sista! sommar ,, den bästa tiden på året!
åhhh, någon, ta mig bara härifrån NUUU, till något varmt ställe där man slipper problem, skola,,, ALLT DÅLIGT,, ta mig till paradiset med nån av mina underbara vänner! för det är där jag vill vara ,, sverige, sverige, sverige,, alltid lika tråkigt, det händer aldrig något kul här bara massa tröök,, vill ha sommar NUUUU!! <333
'
'
bildBOMB från de senaste somrarna

Kommentarer
Postat av: alma bellman

Sv : lika som bär :) <3

2012-01-30 @ 21:13:36
URL: http://almabellman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0